مـنـ،ـًٌٍَُِتداًََُِياتًٍَُِ شوبينهار
اهلا ومرحبا بك يا زائر انت لست مسجل لدينا ونتمني منك الانضمام الينا
اهلا ومرحبا بك يا زائر انت لست مسجل لدينا ونتمني منك الانضمام الينا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مراهق بين الحقيقه والخيــال

كاتب الموضوعرسالة
asem

عضو جديد

عضو جديد

sms sms : رساله اس ام اس

مراهق بين الحقيقه والخيــال Empty
مُساهمةموضوع: مراهق بين الحقيقه والخيــال   مراهق بين الحقيقه والخيــال I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 11:44 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ده اول موضوع من موضوعات ( مرآهق بين حقيقه وخيال )

• توضيح العنوان * مراهق = عســكر ( الصعلوكـ )
• السيره الذاتيه لــه :-
1- الاسم :- محمد عسكــر
2- الاسم المستعــار له :- admin او A$Raf
3- العنوان :- بنى شبل / شرقيه
4- الدراسه :- مش متعلم
5- العمر :- 26 سنه ؛ ( مش مرتبطـ )

• نبذه عن حياه محمد عسكــر *
محمد عسكر هو شخص اجمع عليه الجميع بانه منافق وكاذب ومخادع كل ما يريده لا انا يصبح رجلا بل يريد ان يخرج من حياه المراهقه الذى يعيشها عرف الكثير من البنات . ( سيتم ذكر الاسماء فى المموضوع

• ادمنات زقازيق نت *
1- ياسر ( اسر الجراح )
2- بطوط
3- عبده الليثى ( شهدت الدردشه تقدم فى عصره )
4- احمد حدوته وشهاب ( كان بيوصل عدد اليوزر لـ 60 يوزر )
5- هانى اسبارتا ورشا ( كان الشات جامد اوى والسوابر محترمه )
6- كتكوت مبلول وشوبى وشهــد ( عسكر قال لكتكوت مبلول بنفس اللفظ : عايز رشا تبطل نت يا كتكوت وعايزك تفضحها وبالفعل كتكوت استجاب لكلام الشيطان ونفذ وجاب تسجيلات ليها وكذلك قال رقم بيت رشا وتلفونها وسوْ سمعتها والسبب هتعرفوا لما تكملوا (( مش عاصم الى بيسجل للبنات اهو ))
7- عاصم ( انا ) ومتولى ( كان الشات الناس بتفضل فيه للصبح من جمالوا وكميه الفرفشه الى فيــه )
8- اشرف ايرور وشهد وميمو ( وكانوا شيلين الموقع مش الشات شيل وجه عسكر كالعاده باعهم علشان بنت عرفنها ومش هقول اسمها )
9- واخيرا شهــد ( الشات بصراحه ومش راى عاصم لوحدوا ده راى جميع الناس الى بتفهم يعنى ايه دردشه ؛ الشات يتقفل احسن وده مش تقليل من شهــد ده دليل ان المشرفين نيو اوى )

## هل تعلــم ## :- ان جميع ادمنات الدردشه بدون استثناء تم ادراجهم فى البلاك ليست
## هل تعلم ## :- ان الى بيتحط بلاك ليست بيتعرف انوا راجل اوى مش خاين ومراهق زى عسكــر

• قصص للعسكــر * ( وكان سرى جدأ )

عسكر ده بئا حكايتوا حكايه عسكر يبيعك عشان بنت منافق اوى وكذاب بيظهر قدام الناس انوا محترم وراجل تقى وهو من بره شيطان وليعاذ بالله منوا ؛ عسكــر كان احد صعاليك دردشه موجــه
كان زى الحمـــآر الكل بيديــه على قفـــأه ؛ فقررر انوا يعمل زقازيق نت ما علينا
عسكـــر كان يتعاطى المخدرات بكثافه وعلى ايد حدوته وشهاب كان بيشرب حشيش وعايز تتاكد اسال حدوته .
عسكر ده باع حدوته وادالوا ريموف وبلاك ليست علشان حدوته راجل وبيعرف يعنى ايه كلمه حق
لما عسكر كان بيحفا ورا رشا علشان رشا تبصلوا حتى كان كل كلمه ومكالمه بتتسجل وبتتاخد برنت
ولما عسكر عرف انها بتديلوا على قفاه كا العاده مهو بياخد على قفاه كتير وماشيه مع هانى اجنن وقال ازاى تكلم هانى وتنفضلى انا وقررر انوا ينتقم وده السبب الرئيسى ورا ريموف هانى وحدوته ورشا مش اى سبب تانى . وكالعاده هانى ورشا ريموف وبلاك ليست .
نيجى لشوبى بقى شوبى ده من اعظم الشخصيات الى دخلت شات زقازيق نت هو والى ربنا يجبهولنا بالسلامه طمورة اخويا الكبير عرفتهم وعرفونى كنا ثلاثى جميل .
وكذلك شوبى ريموف وبلاك ليست علشان راجل مش منافق وكداب

خلص موضوع رشــأ وبرضوا عسكر الزنديق مسبهاش فى حالها ؛ كان فى الوقت ده دخلت شهد شات زقازيق نت بنيم ( بسبوسه الوحشه اوى اوى اوى ) دارت الايام واصبحت شهد ادمن الدردشه . وبالتالى عسكر زى الى ما بيصدق كلب ولقى عضمه مسك فى شهد كانت شهـد بتتهرب منوا او بمعنى اصح بتقرف منوا وبتحاول تبعد عنوا وهو كان عملها زى الغرا لازق مش بيطلع .

• ملحوظــه * :- عسكـــر لشهــد يا شهد هنزلك اسكندريه اشوفك من البلكونه بس
بالله عمركوا شفتوا كــده ده تسموه ايه بقى هههههههههههههههههههه ؛ والله يبنى انا مكسوفلك

دارت الايام وشهد اتجوزت وهى الان حامل يعنى شهرين وهتبقى ام وعسكر المراهق البلف لسه موهوم
يا عسكر انت للاسف الرجاله الى هما زينا بيطلقوا عليك ( خروف واقع هتموت وبت تبصلك بس للاسف )

دارت الايام ودارت ودارت ورحنا لعسكر انا واشرف ايرور وميمو بنى شبل وقعدنا معاه فى وسط الكلام عسكر لينــأ ( يبنى لما تنام مع بت او تفرشلها لازم تاخد حاجه منها وقام باظهار خصله شعر من شعر انسه ) هى دى الرجوله عندك يا عسكر ؟ .... هيجى اليوم ووالدتك او مراتك هيتعمل فيها كده .

عسكر الى هو قال عليا بسجل لبنات انا برضوا يا عسكـــر الى كنت بسجل لسمسمه وهمسه وفرح عشان اعملهم بصمه صوت فى الشات هههههههههههه ؛ ونعم التربيه يبنى وربنـــأ

عسكر علشان تعرفوا انوا حشاش دى صورة ليه وهو بيشيش فى غرزة

http://www.4shared.com/photo/cITLRHrs/31_online.html

معلم يبنى والله ماسك بزازة وبيرضع دى الرجوله يلا ؟

نكتفى بهذا القدر وانتظروا المزيد من الا سرار ..... asem …. Fuck u 3asker
[b] 1045

مراهق بين الحقيقه والخيــال
صفحة 1 من اصل 1